Wednesday, November 12, 2008

از عرش تا فرش به سبک ِ ترانه

اکس


سر ِ کوچه کسی هست که غمی تو چشماشه!
                         این غریبه می‌تونه بهترین ِ من باشه!


                                    سر ِ کوچه کسی هست خورشیده اگر بخواد
                                                                      یا خود ِ رنگین کمون اگه بارون بند بیاد!


کار ِ دست ِ نقاشه
می‌تونه خودش باشه!


***              ***               ***


صاحب ِ مهمونی، دافا رو در آر از قفس
                                      غرض اینه که بیفتن از نفس!


                                                         تو می‌خوای بکنی دافتو با من عوض
                                                                               مال ِ تو عین ِ خرسه مال ِ من گوزن!


مثل ِ‌ پنگوئن راه میری.. مگه بارداری؟!
                               مثل ِ تو رو ندیدم من حتی توی دامداری!
                                                             نمی‌دونم خری!؟ گاوی!؟ یا شایدم کفتاری!!!


پی‌نوشت: دیگر مسئله این نیست که چه می‌نویسد، که چه نمی‌نویسد یا چه باید بنویسد چه نباید! مهم این است که سلیقه‌ی من و تو چیه!؟