Sunday, August 30, 2009

 


بگو کیفرخواست دوس داری یا بیارم «حسین.شین» واسه تو؟*
یا نوشتاری بر «نون و پنیر و بامیه؛ کروبی بزن تو زاویه»



کتاب‌هایی چون «گناهانِ کبیره»(۱)،«توضیح‌المسائل»، «حلیه‌المتقین»(۲) و... کتاب‌های گاهن اروتیک و جالبی هستند. حرف‌های بامزه‌ای هم دارند.این‌که « از امام‌های محمدباقر و جعفر صادق منقولست‌که حق‌تعالی برای زنان غیرت جایز نداشته‌است و از برای مردان غیرت قرار داده‌است» به دلیل این‌که مرد چهار زن و هرتعداد متعه و کنیز می‌تواند اختیار کند. یا آورده می‌شود که از امام موسی پرسیدند «اگر کسی ف.ر.ج زن‌را ببوسد چون است؟ فرمود : باکی نیست.» که من انصافن نمی‌دانم طرف واقعن چطور روی‌اش شده این سوال را بپرسد. نه این‌که کم‌رو باشم، ولی، بگذریم. از «رساله» و استفتائات هم درصد زیادی مربوط نیم‌تنه به پایین و فلان‌جا و بهمان‌جای آدمی‌ست. و چون ماهِ رمضان است، دو مساله‌ی مربوط به آن را مثال می‌زنم. یکی آن‌که «ج.م.ا.ع روزه را باطل می‌کند؛ اگرچه فقط به‌مقدار ختنه‌گاه داخل شود و منی هم بیرون نیاید. اگر کم‌تر از مقدار ختنه‌گاه داخل شود و منی هم بیرون نیاید،روزه باطل نمی‌شود، اگر شک کند که به‌اندازه‌ی ختنه‌گاه داخل شده‌یا نه، روزه‌ی او صحیح است.»(۳) و دیگری این مساله: «اگر روزه‌دار بدون قصدِ بیرون آمدنِ م.ن.ی با کسی بازی و شوخی کند در صورتی‌که "عادت نداشته‌باشد" که بعد از بازی و شوخی م.ن.ی از او خارج شود، اگرچه اتفاقن م.ن.ی بیرون آید روزه‌ی او صحیح است.»(۴). که مثال‌ها زیاد است و هم نیاز به شرح نیز ندارد ولی خُب همان‌طور که پُستِ قبلی هم اشاره‌کی کردم به احترام «عقاید مردمی» که از مراجع تقلیدشان پیروی می‌کنند، اگرچه هم برای‌ام قابلِ درک نباشد، به بحثِ خودم می‌پردازم، نه به این حرف‌ها،که عقایدِ عده‌ای شده‌است خواه دُرُست باشد/نباشد.
یکی از جنایاتی که از ابتدا، در زندان‌های این حکومت رخ داد،تجاوز جنسی بود. که معمولن زوجِ متجاوز-قربانی هردو سعی در پوشیده بودنِ موضوع دارند.کاری که به‌تازه‌گی کروبی انجام داد و با شهامت از تجاوز به زندانیان سخن گفت، کار بسیار بزگ و ارزش‌مندی بود. این فاجعه گرچه قدیمی‌‌ست، اما در حوادث بعد از انتخابات، شوربختانه وسعت یافت و اخبارِ دردناکی به‌گوش رسید. از آشفته‌شدنِ آقایان از افشاگری‌های جنایت‌های جمهوری اسلامی که بگذریم،به بخشی از مستنداتِ کروبی می‌رسیم، قربانی می‌گوید: «وقتی که من گفتم که شما مثل این‌که یادتان رفته است مسئله چیست به ظاهر خواستند سئوالاتی در این خصوص کنند سئوالاتی از این دست که دخول تا کجا بوده و آیا آن شخص ارضا شده است یا نه؟که این سوالات بیش از پیش باعث تخریب روح وروان من شد.»


خیلی جالب است، قربانی شاکی از تجاوز است و هم‌سفره‌گان و دوستانِ تجاوزگر می‌پرسند، دخول تا کجا، انزال شده‌است آیا!؟ حالا انگار اگر جای آن آدمه، «شیشه‌ی نوشابه» بود، آن هم قابلیتِ ارضا شدن دارد!. خوب شد، آقایان «د.ی.ل.د.و» دم‌ِ دستشان نبود. فکر کن! دیلدوی خط‌کش دار! یا می‌پرسیدند با «ویبره» بود یا نه. خوب شد در ایران خبری از «A-n-a-l beads» نیست،تا بپرسند تعداد حلقه‌هایش چندتاست. دردناک است، منحرف‌ترین آدم‌های ممکن در رأسِ امور قرار گرفته‌اند. یادمان نرفته‌است در چهار سالِ گذشته چه شنیدیم از حرف‌های «ا.ن.» در یکی از شهرهای شُمال کشور در مورد زنان. فراموش که نکرده‌ایم حرف‌های فاطمه رجبی در مورد زن و وزارت را. فراموش نکرده‌ایم که این منحرفان در بازجویی ِ هم‌سرِ سعید امامی، چه حرف‌ها زدند،که قطرِ «خیارهای مصرفی‌»اش را هم از بر بودند، که سرِ بدبخت‌اش داد زدند که «ه.م.‌ج.ن.س‌بازی» تو خون‌اته.
«ا.ن» که متقلبانه در پی انتخابِ وزیر است وقتی می‌خواهد «استدلال» کند برای وزیر زن بهداشت چه می‌گوید؟ که خانم‌ها به خاطرِ «حجب‌وحیا» بیماری‌اشان (حرف‌های‌اشان) را از مرد‌ها پنهان می‌کنند. این است استدلالِ کسی که نظرِ «آقا بالا سرش» به او «نزدیک‌تر است.» می‌گوید که وزیر سابق‌اش «هلوست»، استدلال‌اش برای تغییر جنسیت در رأسِ وزارت‌خانه‌ی مذکور، تنها چِک‌آپ آن‌جای خانم‌هاست. بیش از این مطلب را طولانی نکنم. جالب آن‌که آیت‌الله هم پذیرفته‌است تخلفات و جنایاتی صورت گرفته،اما هم‌چنان در حال و هوای همیشه‌گیِ خودشان غرق‌اند این آقایان.


 


۱- آیت‌الله دستغیب شیرازی
۲- محمدباقر مجلسی
۳و۴- مسائلِ ۱۵۸۴ و ۱۵۸۵ و ۱۵۹۵ رساله‌ی آیت‌الله خمینی


* با پوزش از اساتیدِ رپ،آقایان کیوان،اشکین و علیشمس،فراموش نمی‌کنم «قر بده» را...