Tuesday, June 2, 2009

آهنگی به افتخار کروبی...

 


قبول؛ ابتدا نوشتم: "چقدر سبز؟" و گفتم حرف‌های کروبی خیلی خوب بود. الان هم به یقین می‌گم فیلمِ شیخ، خیلی خوب بود.ولی من به ایشون رای نخواهم داد. زیرا موسوی در میدان است و انتخابم ایشون خواهد بود.


احمدی نژاد برگشته گفته: «24 سال دولت در دست یک گروه بود و علاوه بر آن زمان، اکنون هم آنها با هم هستند» و خیلی راحت گند زده به همه‌ی کسانی که قبل از او روی کار بوده‌اند، حتی رهبر ِ جمهوری اسلامی رو هم زیر سوال برده با همین حرف.
در نتیجه این‌که کروبی میاد می‌گه رهبر گفته فلانی رو چون خانم بوده نگیرید، و غیر مستقیم اشاره داره به این‌که پس بقیه‌رو بگیرید، زیاد تعجب‌برانگیز نیست زیراکه در زمان تبلیغات همه از این حرف‌ها می‌زنند حتی احمدی‌نژادی هم‌که دست‌بوسِ قدرت است او را زیرِ سوال می‌برد. کروبی، اگر بتواند دورِ بعد مقابلِ احمدی‌نژاد قرار بگیرد که کاندیدای همه‌ی ماست،‌ولی در حالِ حاضر،من به موسوی رای می‌دم.


البته دوستان دارن یک‌به‌یک از کروبی برای‌ام می‌گویند.یا نوشته‌هایی از این‌دست:


+ کشیده‌ای که کروبی به همه ما زد!
+ می گویند نگو

می‌خونم که شاید باعث شوند،‌تجدیدِ نظر کنم. که اگر کردم، حاضرم به این آقای اصلاح‌طلب، حتمن رای بدم. ولی هنوز نه.


 


یه آهنگ به افتخارِ شیخ(معروف به کروباما)،