Tuesday, March 3, 2009

هه! بلاگفا خودش اگر تونست برای این پست عنوان بذاره!

 

حسین درخشان را فراموش کنید!!


حال ِ خوب ما دانش‌‌جویان!


خودسوزی، ممنوع!


سخنرانی‌ای که هرگز پخش نمی‌گردد! ا.س.ل.ا.م.ی شدن ِ دانش‌گاه


نادیده گرفتن حقوق انسانی،ولو یک معتاد


نه معتاد؛ نه جانباز؛ بلكه انسان


دانشجویان را در کجا ملاقات کنیم بهتر است؟


سه خودسوزی در یک هفته، مبادا مجلس تحقیق و تفحص کند!


و شش لینک فقط از خبرنامه‌ی امیرکبیر:


گزارش تصویری ۱ از اعتراضات دانشجویان پلی تکنیک به دفن شهید


گزارش تصویری ۲ از اعتراضات دانشجویان پلی تکنیک به دفن شهید


تصاویر یکی از سردمداران اوباش بسیجی در ضرب و شتم دانشجویان


محسن آرمین: بازداشت ۷۰ دانشجو حادثه ای کم سابقه است


مشاهدات بهروز جاوید تهرانی از شکنجه های وحشیانه در زندان رجایی شهر


به مناسبت تدفین شهدا در پلی تکنیک؛ عاطفه یوسفی


...


با خودم، قرار گذاشته‌ام، که نه دل‌خور و ناراحت شوم نه غمگین. و چند وقتی می‌شود که به خودم قول داده‌ام که دیگر عصبانی به هیچ عنوان نشم. و فکرهایم را بکنم که چه چیزی ارزش ِ فشار و عصبانیت دارد. تا همین‌جای کار هم به سلامتی‌ام لطمه‌هایی وارد شده است. دیگر نمی‌خواهم.
می‌نشینم نگاه می‌کنم، و بدون ِ هیچ قضاوت و حرفی تماشا می‌کنم.
سلامتی ِ روح و قلب و روان، مهم‌تر از این‌هاست. اصلا به قول ِ سرهرمس مارانا، "صلح و آرامش، از حقیقت به‌تر است". بنابراین گور بابای همه‌‌ی دیکتاتورهای جانی و پست... . آره.


شعر ِ مرا حوصله کن
                          درد ِ مرا زمزمه کن!
یا که بر این دهان ِ من،
                             قفل ِ گران‌تری بزن!


زخم ِ همه ستاره‌ها، به شانه‌های خسته‌ات
به سینه می‌فشارمت، تو را چه می‌شود وطن؟


 


پ.ن۱: مانی راست می‌گه: در ِ خروجی این بیمارستان، در ِ ورودی بیمارستان ِ دیگر است!


پ.ن۲: پست ِ قبلی رو هم بخونید و آهنگ‌اش رو دانلود کنید و ...


پ.ن۳: این یادداشتِ شهرام شکیبا را هم حتما بخوانید!


پ.ن۴: معرفی وبلاگ: ابراهیم رها | یادآوری می‌کنم: نامه‌ی سال پیش ِ ابراهیم نبوی به ابراهیم و ژوله. و نوشته‌ی بسیار زیبای ابراهیم رها در روزنامه‌ی سرمایه با عنوان ِ قیصر.