Sunday, February 22, 2009

به تعداد آدما راه هست برای رسیدن به خدا


 kiss the Grand Cafe ... yes


این چت ِ کوتاه و می‌ذارم نه واسه این‌که خودی نشون بدم،نه، نه واسه این‌که بگم بشر دوست ِ بی‌بدیلی هستم،نه! اتفاقا در نقض ِ حقوق کپی‌رایت خودم یه سر و گردن از همه بالاترم. و همینی که هست، هست. فقط گاهی اوقات دلم می‌خواد از آن تلنگرهای "انسانم آرزوست" هم بخورم هم بزنم!
امشب که حدود ِ ساعت ۲۲ ایمیل‌هایم را چک کردم دیدم از یک سایت که اسم‌اش را نمی‌برم فکر کنید باشه XXX یک ایمیل دریافت کردم که آلبوم کامل احسان خواجه‌امیری را به نام "فصل تازه" برای دانلود در سایتش لینک کرده‌است.
از این موضوع ِ بسیار بسیار عادی و در عین حال ساده، ککم نگزید و به هیچ‌جایم برنخورد ولی دیدم مدیر سایت آن‌لاین هست و گفتم بد نیست تلنگر را آزمایش کنم:


mjd_2004f: salam


info.XXX: salam


info.XXX: befarmayid


mjd_2004f: ye email az site e shoma oomade


mjd_2004f: va3 dl e albume ehsan


mjd_2004f: 2roste?


info.XXX: bale


mjd_2004f: nazaretun dar morede akhlaagh va inke ehsan bayad az in album pool dar biare chie?


info.XXX: nazaram mosaede


info.XXX: ahle net hastid ??


info.XXX: in albom 1 haftas hame ja por shode


mjd_2004f: ahle net ham hastam. faghat mikham befahmam alan vojdaanetun azyat nemishe in albume jadido be kol va3 dl mifrestid?


info.XXX: chera ta hododi


mjd_2004f: kheili migan in kare kasifie. va bayad aadam kheili past bashe ke in karo kone


mjd_2004f: kheiliaa*


info.XXX: bale doroste harfe shoma


mjd_2004f: kaash in karo nemikardi. age fekr mikoni akhlaagh dari ye kari bokon jobraan she


mjd_2004f: shab khosh va bye.


info.XXX: ta alan har kodom 2-3 bar dl shode


info.XXX: jobranesh kari nadare doste aziz


mjd_2004f: man ham omidvaram


info.XXX: http://www.mediafire.com/download.php?wdjnedygtmn


info.XXX: in link saleme ??


mjd_2004f: This file is currently set to private. If this problem persists or you need further assistance, contact support.


mjd_2004f: hazfeshun kardi?


info.XXX: bale


mjd_2004f: mersi. omidvaram narahat nashi az dekhalate man


info.XXX: mamnoon az yadavari ke kardid


info.XXX: kare man nabod


info.XXX: modire music in karo karde bod


info.XXX: alan block shod


mjd_2004f: khub shod. omidvaram copyright, arzesh rooz afzooni dashte bashe.


mjd_2004f: az vaght va tavajjohet mamnoon va shabet ghashang


حالا بین ِ خودمان بماند، آلبوم‌اش اصلا تعریفی ندارد و به نظرم از شمار ِ اراجیف ِ آقای خواجه‌امیری هم می‌شود محسوب کرد( نظر کاملا شخصی‌ست و قاطع نیست.) اما امیدوارم که یه مقداری هم به فکر نان و غم ِ هنرمند‌هامون -چه کوچک چه بزرگ- باشیم.
پی ِ پرتقال‌فروش هم نگردید.چون خود ِ من بعضی اوقات اگر هم کوزه‌گری بلد باشم، از کوزه‌ی شکسته می‌نوشم. گفتم که فقط در حد یک تلنگر بنگرید....


پ.ن۱: گریه‌تو به خنده بفروش... که خراب ِ خنده‌هاتم
پ.ن۲: عکس صرفا برای گرم شدن ِ موضوع ِ به‌شدت ِ سرد ِ کپی‌رایت می‌باشد و هیچ ارزش ِ دیگری ندارد. از ذخیره‌سازی و خیره‌شدن ِ به آن خودداری شود:)


follow me in twitter


پ.ن۳: در نهایت ِ ادب و احترام، با تقدیم سبزترین درودها، -روز پنجم اسفندماه- روز ِ مهندس را به تمام ِ دوستان ِ عزیزم تبریک عرض می‌کنم.


پ.ن۴: یعنی آخر ِ خنده‌س. این بخش از سخنرانی ِ احمدی‌نژادُ همین الان حتما ببنید. یکی کامنت گذاشته: "خوب شد نگفت: سانتر کنی توش"، حتما ببینیدloL