Tuesday, June 9, 2009

شعارهای ولی‌عصر / زنجیره سبز حامیان موسوی

سبز GrandCafe


بخشی از شعارهایی رو یادداشت می‌کنم که با آن‌ها در یک ساعتِ معین،از میرداماد تا پارک‌وی، کولاک شد، این چند وقته شعارهای بسیاری داده‌ند معترضانِ بیشترسبزِ عزیز که بخشی از آن‌ها رو می‌شمارم و شما هم آن‌چه‌را که جا انداختم -به دلیلِ خسته‌گی- در کامنت‌ها بنویسید.



۱- بیست‌وسی حیا کن، اصلاحاتُ رها کن


۲- نصر من الله و فتح قریب/ مرگ بر این دولتِ مردم فریب


۳- دولتِ سیب‌زمینی، نمی‌خوایم، نمی‌خوایم


۴- دلاورِ هسته‌ای/ دمر بخواب خسته‌ای


۵- بگم؟ [جمعیت:] بگو...بگم؟ [جمعیت:] بگو... دو دو تا؟ [جمعیت:] ده تا ... دو دو تا [جمعیت:] ده تا ... ایول ایوله، ایول... موسوی یله، ایول... موسوی سَره، ایول...


۶-  بگم؟ [جمعیت:] بگو...بگم؟ [جمعیت:] بگو... احمدی به من گفت؛ [جمعیت:] چی گفت؟ درِ گوشِ من گفت، [جمعیت:] چی گفت... تو زیر زمین گفت، [جمعیت:]  چی گفت... رو پشتِ‌بوم گفت، [جمعیت:] چی گفت... [با صدای دست:] من از حسین می‌ترسم، من از حسین می‌ترسم...


۷- دولتِ سیب‌زمینی؛ «چیز»م واسه‌ش زیاده


۸- نفت و دلار و بردن ... سیب‌زمینی آوُردن


۹- احمدی بای بای [دو بار]


۱۰- حالا لای لای... حالا لای لاااای.... احمدی، خدانگه‌دار


۱۱- درود بر خاتمی؛ سلام بر میرحسین


۱۲- توپ،تانک،فشفشه ... بسیج باید جمع بشه


۱۳- احمدی ِ دروغ‌گو ... پس هاله‌ی نورت کو؟


۱۴- احمدی کجاس؟ ... تو باغ‌چه ... چی‌ می‌‌کاره؟ ... تُرب‌چه


۱۵- هرکس که کم می‌آره ... ناموس وسط می‌آره


۱۶- میرحسین، رهنورد ... تساوی زن و مرد


۱۷- موسوی،موسوی ... حمایتت می‌کنیم


۱۸- یه هفته، دو هفته ... محمود حموم نرفته


۱۹- دو،دو تا ... ده تا ... سَند داریم سیصدتا


۲۰- دولتِ گشتِ ارشاد، نمی‌خوایم نمی‌خوایم


۲۱- یه یاحسین، تا میرحسین


۲۲- خواندن ِ سُرود ِ "یارِ دبستانیِ من"  [چندین بار]


۲۳- آزادی اندیشه ... بی موسوی نمیشه


۲۴- اتل مَتل توتوله ... دیکتاتور ِ کوتوله


۲۵- اگه تقلب نشه، سید برنده می‌شه [+ ورژن‌های مختلف‌اش]


.... بقیه‌شو می‌تونید در کامنت‌ها اشاره کنید.


مردم، اگر شعار می‌دادند و اگر در پاسخِ شعارها هم‌صدایی می‌کردند، از ته ِ دل بود. و از دولت احمدی‌نژاد ِ دروغ‌گو و فریب‌کار، به شدت «عصبانی» بودند، به قول محمود، مدرک و سندشم موجوده!
زنجیره‌ی سبز امروز،‌در ولی‌عصر، کولاک بود. واقعا عالی بود. و انصافن اعتراضی و منسجم و خوب بود. از ساعت ِ پنج، و یک نفس، امیدوارم که بعد از ۲۲ خرداد، جشنِ پیروزی‌امان، با شُکوه‌تر برگزار شه.
از پلاکارد‌ها و نوارهای سبز و نمودارها و آگاه‌سازی‌ها نیز بگذریم تازه!


******


پ.ن: مناظره‌ی رضایی-احمدی‌نژاد، به‌نظر من مناظره‌ی خوبی بود و اون فُلانی(!)، س.و.س.ک بود، در مقابلِ رضایی.
پ.ن: چیز - شاهین نجفی
پ.ن:چند نكته‌ی مهم خطاب به حاميان ميرحسين