Wednesday, February 4, 2009

مرا ببخش اگر رفیق و یار نبودم...


مرا ببخش!


اکنون که ظفر
به‌جز گریز به هنگام نیست
بگذار
در آه ِ برنیامده‌ام پنهانت کنم
آه ِ لخته لخته‌ی پنهان*


۱- دوستان، خانم‌ها،آقایان، بنده شیطنت کرده‌ام و به کپی رایت ِ این مرز و بوم ِ پُر گهر در دو،سه مطلب قبل خدشه وارد کردم. این شیطنت گرچه لختک لختک وجدان ِ نیمه‌بیدارم را می‌آزارد اما بسی از به اشتراک گذاشتن صدایی خوش-حرفی ناب، لذت بردم. به هر حال از فرهیخته‌گان، اهالی با تحمل و نیز خود ِ شخص ِ علی‌رضا خان افتخاری عذر خواهی می‌کنم. که ابتدا لینک دانلود "پای پیاده" و سپس یک لینک برای گوش دادن منتشر کرده بودم. به هر حال ناگفته نماند خیلی‌ها هم حالی کرده‌ند.


۲- از اعترافات بنده در طی دوره‌ی-چهار، پنج‌ساله‌ی- وبلاگ‌نویسی‌ام، یک بدهی به داریوش عزیز، خواننده‌ی خوب ِ ایرانی‌ست. که من با بیانی تُند و صریح، از یک سِری اشتباهات ِ بچه‌گانه و عجیب و شاید هم بَد، در به روز رسانی ِ یک مطلب ِ او در وبلاگش؛ مطلبی منتشر کردم. اندکی بعد فهمیدم اشتباه ِ داریوش هر قدر هم که با خصوصیات فوق باشد، باز نیز مرزهایی وجود داشت که من حق ندارم آن‌گونه پایم را فراتر بگذارم... پس این مورد، گرچه با تاخیر هم‌راه است: اما عذر می‌خواهم-خاصه از او-!


۳- اگر کسی اطلاع خاصی از وضعیت NetWork Marketing خاصه quest و امثالهم، به‌ویژه تجربه‌ای مشخص دارد. خوش‌حال می‌شوم با من در میان بگذارد.
چه در کامنتینگ وبلاگ. چه از طریق ایمیل:majidff@gmail.com چه آی‌دی یاهو:mjd_2004f



* شمس لنگرودی