Monday, December 15, 2008

همین حسی که دارم!


lara fabian by Grand Cafe



یادتون هست که قبلا با عنوان ِ "صداقت ِ آواز" از لارا فابیان و ترانه‌ی دوست‌داشتنی Je t’aime نوشته بودم! حالا این‌بار هم یک کلیپ از این خواننده:


آهنگ بسیار فوق‌العاده‌ی I will love again لارا بسیار شنیدنی‌ست.
دعوت می‌کنم کلیپ فوق‌العاده‌ي آن را تماشا کنید: I will love again by lara fabian


اما Josh groban و دو آهنگ:


یکی ترانه‌ی you'r Still you: +     و دیگری Don't give Up: +
که هر دو اجرا و ترانه‌های زیبایی دارند.
lara را به هیچ وجه از دست ندهید... صدایش را بسیار دوست دارم.


پ.ن۱:


Did I ever tell you how you live in me?
Every waking moment, even in my dreams.
And if all this talk is crazy
And you don't know what I mean
Does it really matter
Just as long as I believe...


پ.ن۲: همین حسی که دارم، حتی وقتی از تو دورم، تلخ و بیمارم...چقدر خوبه! چقدر خوبه!